Skift til computerhjemmeside

Klager & Returneringer

Nedenfor finder du alle oplysninger om bestilling online, leveringerne og forsendelsesomkostningerne. Ønsker du at returnere et produkt eller få det repareret? Læs nedenfor, hvordan det fungerer. Hvis du alligevel skulle have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Klager

MS Schippers vil tilbyde dig den bedst mulige service. Vi vil også gerne betjene dig så godt som muligt. Skulle du alligevel have klager, beder vi dig om, at du henvender dig til kundeservice.

Du kan hurtigt og let klage ved at kontakte kundeservice på e-mailadressen kontakt@schippers.dk eller telefonisk på +45 89884187.

Fra det øjeblik vi modtager klagen, stræber vi efter at kontakte dig med en passende løsning inden for 2 hverdage.

Leveringer-Leveringstider

Vi stræber efter at levere ordrer inden for 3-4 hverdage. Hvis leveringstiden afviger, angives den forventede leveringstid for hvert produkt. Den forventede leveringstid kan du også se i den bekræftelsesmail, du modtager efter en bestilling.

Leveringer-Forsinket levering

Vi stræber efter at levere ordrerne inden for den angivne leveringstid. Hvis en levering er forsinket, orienterer vi dig så hurtigt som muligt om dette.

Service og garanti

Der er garanti på alle produkter, du køber hos os. Et produkt skal være i ordentlig tilstand og fungere korrekt, når du anvender det på normal vis. Hvis du modtager et produkt, der ikke opfylder dette, tilbyder vi dig en passende løsning så hurtigt som muligt. Afhængigt at produktet vil det blive repareret eller erstattet af et nyt produkt. Kontakt vores kommunikationsafdeling for at få yderligere oplysninger. Du kan komme i kontakt med vores kundeservice på kontakt@schippers.dk eller telefonisk på +45 89884187.

I de generelle betingelser finder du yderligere oplysninger om garantien.

Returneringer-Betingelser for returnering

Hvis det skulle vise sig, at en vare ikke lever op til dine forventninger, er det muligt at returnere denne artikel. Returforsendelser uden forudgående godkendelse fra MS Schippers er ikke tilladt. Omkostningerne i forbindelse med returneringen bæres af afsenderen, undtagen hvis dette sker som følge af en fejl hos MS Schippers.

Returforsendelser er afsenderens ansvar. Det betyder, at MS Schippers ikke er ansvarlig for, hvis returforsendelser bliver beskadigede eller går tabt.

For at kunne garantere at du modtager et produkt af høj kvalitet, er vi nødt til at stille nedenstående betingelser for returnering:

· Returanmodninger kan kun accepteres, hvis anmodningen er indgivet til os inden for 10 hverdage efter leveringen af produkterne.

· Veterinærmedicin og/eller fodertilskud kan ikke returneres.

· Varerne skal være ubeskadigede, uåbnede, ubrugte og komplette. Endvidere skal varerne være i deres originale emballage, og de må ikke være kommet ind i stalden.

· Varerne skal være pakket i deres originale tilstand i den originale kasse.

· Varerne skal være opbevaret i overensstemmelse med opbevaringsbetingelserne på etiketten.

· Kreditnotaer for returnerede varer vil blive underskrevet efter modtagelsen af varerne. MS Schippers forbeholder sig ret til at afvise varerne, hvis der er mistanke om, at betingelserne ikke er opfyldt.

· MS Schippers forbeholder sig ret til at stille afsenderen i regning for eventuelle omkostninger, hvis de returnerede varer ikke opfylder de oven for nævnte krav.

- Specielt lavet, special fremstillede eller specielt bestilt produkter, kan ikke returneres.

Returneringer-Har du en returanmodning?

Du kan anmode at returnere et produkt nemt og hurtigt via webbutikken ved at logge på "Mit Schippers" og derefter gå til menuen "Ordrer". Vælg den pågældende bestilling, og klik på "Detaljer". Via "Returner produkter" kan du let udfylde returformularen. Du vil modtage en e-mail med bekræftelsen.

Når du vælger "Mine returanmodninger", kan du altid og overalt få vist en oversigt over dine returanmodninger. Kontakt vores kundeservice, hvis du har spørgsmål til dette.

Reparationer

Du kan anmode om en reparation let og hurtigt via webbutikken ved at logge på og via "Mit Schippers" gå til menuen "Mine reparationer". Med knappen "Anmod om reparation" kan du let selv anmode om reparation hos os.

Kontakt vores kundeservice, hvis du har spørgsmål til dette.