Skift til computerhjemmeside

Hyppigt stillede spørgsmål

Nedenfor finder du ofte stillede spørgsmål og svarene på disse. Forhåbentlig kan vi på den måde hjælpe dig. Kan du ikke finde, hvad du søger efter? I så tilfælde er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi hjælper dig gerne videre!

Jeg har glemt min adgangskode. Hvad gør jeg nu?

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du let få en ny ved at klikke på "Log på" og derefter klikke på "Glemt adgangskode?" Indtast din e-mailadresse i pop op-skærmen, hvorpå du straks vil modtage en e-mail, hvormed du kan lave en ny adgangskode.

Hvordan finder jeg hurtigt et produkt?

Du kan let og hurtigt finde varenumre eller produktnavne ved hjælp af søgebjælken øverst på siden. Hvis der ikke vises nogen resultater, kan du kontrollere stavningen, bruge et mere generelt søgeord eller prøve at bruge et lignende søgeord. Du kan desuden navigere gennem menustrukturen ved hjælp af de forskellige kategorier. Klik f.eks. på grise og derefter på en underkategori under grise. Finder du stadig ikke, det du søger? I så tilfælde er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi hjælper dig gerne videre.

Hvordan kan jeg ændre mine personlige oplysninger?

Når du har logget på, kan du finde alle oplysninger vedrørende dine ordrer via "Mit Schippers". Her kan du desuden selv ændre dine personlige oplysninger. Gem dine ændringer med knappen "Gem".

Hvor finder jeg mine ordrer?

Når du er logget på, kan du finde alle oplysninger om dine ordrer via "Mit Schippers". Når du klikker på "Mine ordrer" kan du let se alle de ordrer, du har afgivet de sidste 3 år.

Hvordan kan jeg spore min ordre online? (pakkesporing)

Når du er logget på, kan du finde alle oplysninger om dine ordrer via "Mit Schippers". Når du klikker på "Mine ordrer" kan du let se alle de ordrer, du har afgivet de sidste 3 år. Klik på ordrenummeret på den ordre, du gerne vil følge, og klik derefter på "Spor levering online". Hvis vi har en pakkesporingskode i vores system, kan du let følge pakken her.

Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere eller ændre en ordre, beder vi dig om så hurtigt som muligt at informere vores kundeservice om dette.

Er der garanti på det produkt, jeg har købt?

Der er garanti på alle produkter, du køber hos os. Et produkt skal være i ordentlig tilstand og fungere korrekt, når du anvender det på normal vis. Hvis du har modtaget et produkt, der ikke opfylder dette, tilbyder vi dig en passende løsning så hurtigt som muligt. Afhængigt af produktet vil det blive repareret eller udskiftet med et nyt produkt. Du kan få yderligere oplysninger hos vores kundeservice.

Kan jeg se mine fakturaer på hjemmesiden?

Når du er logget på, kan du finde alle oplysninger om dine ordrer via "Mit Schippers". Når du klikker på "Mine fakturaer" under overskriften "Mine ordrer", kan du let se alle dine fakturaer fra de sidste 3 år.

Hvordan ser jeg mine ubetalte fakturaer online?

Når du er logget på, kan du finde alle oplysninger om dine ordrer via "Mit Schippers". Når du klikker på "Mine fakturaer" under overskriften "Mine ordrer", kan du let se alle dine fakturaer fra de sidste 3 år. For hver faktura kan du i oversigten se status for fakturaen. Det gælder også ubetalte fakturaer.

Hvordan anmoder jeg om at returnere et produkt?

Når du er logget på, kan du finde alle oplysninger om dine ordrer via "Mit Schippers". Gå til "Mine ordrer", og klik på ordrenummeret for den ordre, der indeholder det produkt, du ønsker at returnere. Vælg derefter "Returner produkter". På denne side kan du redigere antal og årsagen til returneringen. Derefter skal du udfylde den ønskede afhentningsadresse og klikke på "Returner" for at bekræfte returanmodningen. Du vil modtage en e-mail med bekræftelsen.

Er der omkostninger forbundet med returnering af mine produkter?

Returforsendelser er på kundens regning, med mindre returneringen sker som følge af en fejl hos leverandøren. I så tilfælde er udgifterne helt vores.

Hvordan anmoder jeg om en reparation?

Når du er logget ind, kan du finde alle oplysninger vedrørende dine ordrer og reparationer via "Mit Schippers". Når du klikker på "Mine reparationer" under overskriften "Mine ordrer", kan du let anmode om en reparation med knappen "Anmod om reparation". Du vil modtage en e-mail med bekræftelsen. Under "Mine reparationer" finder du en oversigt over de reparationer, du har anmodet om i de sidste 3 år.

Hvordan indløser jeg en rabatkode?

Du kan indløse en rabatkode i din indkøbskurv. Du skal bare indtaste rabatkoden og klikke på knappen "Indløs". Rabatkoden anvendes så automatisk på ordren. Får du en fejlmeddelelse? Måske er rabatkoden udløbet, eller den er brugt tidligere.

Vi bruger Cookies (anonymt) i ordren for at forbedre vores hjemmeside. Besøg vores Cookies.

Please enable cookies.

Attention: There might be a javascript error

Possibly some functionalities are blocked in your browser and are not working properly.

Causes may be an outdated browser, or if you are using the browser in private / incognito mode.